2005-09-16

Tilde bär på dödssmittan

Det finns en skinnsoffa även i ~. Den är riktigt bekväm. Jag undrar hur mycket den kostade. Säkert en herrans massa pengar.

Det stod i Expressen för en vecka sedan att Tilde bär på dödssmittan. Stackars Tilde. Jag hoppas att hon blir frisk. Är det någon som verkligen har dött i Ehec i Sverige? Jag hänger inte med. Veckans nutidstest på DN.se besegrade mig med 5 mot 2.

Jag är ledig från skolan idag. Det är skönt, då hinner man göra en massa saker som man tänkt sig men som aldrig riktigt blivit av. Som att skriva här till exempel. Jag tycker om att skriva på min laptop, den har ett väldigt skönt tangentbord. Iofs är det lite litet, men det gör inte så mycket, jag har vant mig.

1 kommentar:

Karin sa...

häftigt, varför just klockor? o hur får du tag på alla dina små dyrgripar? *nyfis*